Szanowni Państwo!

Uprzejmie informuję, że od 1 września można zapisywać dzieci na obiady. Kartę zgłoszenia wraz z potwierdzeniem wpłaty należy złożyć do sekretariatu szkoły, bądź wysłać mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 3 września do godziny 14.00.

Uczęszczanie na obiady rozpocznie się 6 września 2021 r.

Karta zgłoszenia dziecka na obiady dostępna po kliknięciu w tytuł.

We wrześniu koszt obiadów wynosi 94,05 zł ( 4,95 x 19 dni). W związku z tym podaną kwotę należy wpłacić do 3 września 2021 roku do godz. 14.00 wyłącznie na konto szkoły 69 1020 1332 0000 1902 0946 8622 w tytule przelewu wpisując następującą treść: opłata za obiady za miesiąc …., imię i nazwisko dziecka, klasa.

Jednocześnie, uprzejmie informujemy, iż opłaty za obiady nie będą przyjmowane w sekretariacie szkoły. Opłat należy dokonywać w terminach podanych w ogłoszeniach.  W przypadku rezygnacji dziecka z obiadów lub czasowej nieobecności na obiadach należy o tym fakcie powiadomić sekretariat szkoły, najpóźniej do godz. 8.00.

Nie wpłacenie należnej kwoty do wskazanego dnia może skutkować skreśleniem z listy.


Szanowni Państwo,

prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi szczepień uczniów w wieku 12-18 lat przeciw Covid-19. 

www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/szczepienia-uczniow-w-wieku-12-18-lat--informacje-dla-szkol-i-placowek 

 

W związku z remontem drogi w Porosłach, zmianie ulegną godziny odjazdów autobusów szkolnych. Aktualne od 01.09.2021 r. rozkłady jazdy są dostępne w zakładce  DOJAZDY. Zmiany dotyczą w szczególności uczniów dojeżdżających z miejscowości: Porosły, Sienkiewicze, Oliszki,Krupniki, Babino i  Złotoria. 

Szanowni Państwo!

Drodzy Uczniowie!

Uprzejmie informuję, iż dnia 1 września 2021 roku (środa) odbędzie się spotkanie wychowawców z wychowankami inaugurujące nowy rok szkolny 2021/2022. Uczniów klas II-III proszę o przybycie do szkoły na godzinę 9.00, wejście do części wspólnej budynku szkoły przy ul. Powstania Styczniowego 1 i przejście z wychowawcami do wskazanych przez nich sal. Uczniów klas I oraz oddziału przedszkolnego zapraszam na spotkanie na boisku szkolnym. Początek spotkania - godzina 9.00.

Uczniów klas IV- VIII proszę o przybycie do szkoły na godzinę 9.00, wejście do części wspólnej budynku szkoły przy ulicy Powstania Styczniowego 26 A i przejście z wychowawcami do wskazanych sal.

Zwracam się z serdeczną prośbą o zakrywanie ust i nosa maseczką tam, gdzie niemożliwe jest zachowanie dystansu. Po wejściu do budynku szkoły należy zdezynfekować dłonie. Po budynku szkolnym należy poruszać się  tylko w obecności wychowawcy. Proszę o zachowanie odległości i dystansu społecznego.

Szanowni Państwo!

Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo oraz zalecenia GIS do budynku wchodzą tylko uczniowie placówki.

Przydział sal na rozpoczęcie roku ukaże się po kliknięciu na tytuł.

Dowóz do szkoły zgodnie z rozkładem podanym na stronie: https://spc.choroszcz.pl/choroszcz_sp/index.php/rozklad-dojazdow/rozklad-jazdy-do-choroszczy

Odwozy w dniu 1 września rozpoczną się po spotkaniach z wychowawcami między godz. 9.45 a 10.00

Rodzice będą mogli odbierać uczniów po spotkaniu z wychowawcami ok. godziny 9.35-9.45.


Szanowni Państwo,

W Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy korzystamy z pakietu G Suite dla Szkół i Uczelni i pakietu Office 365 firmy Microsoft dla edukacji. Uczniowie Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy korzystają ze swoich kont do wykonywania zadań szkolnych, komunikowania się z nauczycielami i nauki umiejętności potrzebnych do uczestniczenia w społeczności internetowej XXI wieku. Prosimy rodziców/prawnych opiekunów uczniów klas "zerowych", pierwszych i nowo przybyłych o zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami na ten temat: https://spc.choroszcz.pl/choroszcz_sp/index.php/ogloszenia/8470-informacja-dla-rodzica-lub-opiekuna-o-zalozeniu-konta-email-w-szkole i dostarczenie zgody na złożenie konta szkolnego e-mail dla dziecka do 10 września 2021r. do wychowawcy klasy.