- Barbara Joka
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 3325
Szkoła Podstawowa w Choroszczy bierze udział w projekcie edukacyjnym ,,Ogrodowy wypoczynek”. Jest to Konkurs grantowy. Pomysłodawcami projektu są uczniowie z klasy 6c, którzy wystąpili z inicjatywą utworzenia kącika wypoczynkowego na patio przy budynku szkoły. Będzie to miejsce relaksu na świeżym powietrzu podczas przerw, gdzie będzie można w zaciszu, w miłych okolicznościach przyrody odpocząć, zrelaksować się. Chcemy również, aby odbywały się tam lekcje w kontakcie z naturą. Planujemy posadzić rośliny miododajne, ustawić hoteliki dla owadów oraz budki dla ptaków. Mamy zamiar posadzić rodzime odmiany bylin i drzew. Nasz projekt ma na celu edukację ekologiczną,środowiskową i techniczną.
- Joanna Świrydowicz
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1811
Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego
„Tolerancja – palcem malowana”
- Aneta Tur-Zakrzewska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1677
- Magdalena Rutkowska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1639
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, dlatego też serdecznie zachęcamy uczniów klas 0 - 3 do udziału w konkursie na szopkę bożonarodzeniową. Szczegóły prezentujemy poniżej.
- Joanna Świrydowicz
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1877
Półkolonie z Pasją! Eksperymenty, Zajęcia emocjonalno-społeczne,
Dogoterapia 6-10 lat
Kolorowe, wybuchowe i spektakularne eksperymenty to doskonały sposób na naukę połączoną z zabawą. Mały Inżynier organizuje zajęcia pełne fascynujących doświadczeń, które dostarczą dzieciom cennej wiedzy i wykształcą przydatne umiejętności. Kształcą się poprzez zabawę, stosując zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce. Dzięki temu rozwijają kreatywność i wyobraźnię. To bardzo atrakcyjna forma zajęć dla dzieci, które przecież kochają eksperymenty i najlepiej uczą się przez własne doświadczenie.
Z pasją prowadzimy dla dzieci zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalne, intelektualne i społeczne, dbając o wzmocnienie obszarów: budowania poczucia własnej wartości, rozwijania umiejętności liderskich, zarządzania emocjami, radzenia sobie ze stresem, złością.
Sensorycznie ruchowo, dzięki tego typu aktywnościom dziecko zgłębia tajniki kształtów i kolorów, rozwija zmysły, uczy się pracować w grupie, poznaje reguły współdziałania i komunikacji. Rozwijają się jego zdolności motoryczne, ale także stopniowo wycisza się.
Dogoterapia, zajęcia mają za zadanie dostarczenie uczestnikom pozytywnego ładunku emocjonalnego, satysfakcji z obcowania z psem, przełamują lęki w kontaktach z otoczeniem, stymulują rozwój zmysłów i postrzegania, pozwalają oderwać się od otaczającej ich rzeczywistości.
Strona 37 z 142