- Wicedyrektor Beata Gawryluk
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1113
- Dyrektor Ewa Zawistowska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1013
- Ewa Zalewska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1183
W dniach 3-5 czerwca 2024 roku uczniowie klasy 5a, 5b oraz 6b wzięli udział pod opieką wychowawców pani Doroty Sadowskiej, pani Marty Owczarczuk oraz pani Ewy Zalewskiej w zielonej szkole na Mazurach. Miejscem docelowym i noclegowym uczestników była miejscowość Ruciane-Nida. Bogaty program pozwolił uczniom poznać chociaż w pewnym stopniu krajobraz Pojezierza Mazurskiego oraz poszerzyć wiedzę, zdobyć wiele umiejętności oraz poznać alternatywne formy spędzania czasu wolnego.
- Wicedyrektor Beata Gawryluk
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 988
W sobotę 8 czerwca 2024r. na stadionie Hutnika odbywały się mecze grupowe. Ze zmiennym szczęściem wiodło się naszym drużynom, które reprezentują Szkołę Podstawową w Choroszczy. Dziewczęta w kategorii U-10 w trzech swoich meczach uzyskały jedno zwycięstwo jeden remis i raz porażkę co w konsekwencji daje nam awans z drugiego miejsca do najlepszej ósemki w Polsce. Mniej szczęścia miały ich starsze koleżanki, które na trzy mecze wygrały tylko raz i dwa razy z boiska schodziły pokonane, co oznacza, że w niedzielę 9 czerwca powalczą o miejsca 9-16.
W niedzielę czas na fazę pucharową.
Mariusz Dzienis
- Wicedyrektor Beata Gawryluk
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1049
Tradycją naszej szkoły stało się świętowanie Dnia Dziecka na wesoło, kreatywnie i przede wszystkim piknikowo i sportowo. W dniu 3 czerwca 2024 roku na terenie zielonym przy szkole, po raz kolejny odbył się Piknik szkolny pod hasłem „Wiosenny dzień zdrowia i bezpieczeństwa”. Tego dnia uczniowie, pracowali metodą projektów edukacyjnych nad zadaniami, które zostały im postawiane w ramach szkolnego przedsięwzięcia. Metoda projektów należy do metod aktywizujących, praktycznych, daje szanse na rozwijanie kompetencji szkolnych (dydaktycznych i społecznych) każdego ucznia. Walorami tej metody są: osobista aktywność ucznia, możliwość zdobywania doświadczeń w warunkach zbliżonych do naturalnych, odpowiedzialność za działanie lub
zaniechanie działań. Kładzie ona nacisk na kompetencje komunikacyjne, uczy słuchania, współpracy i zaufania.
Strona 22 z 153