- Magdalena Rutkowska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 161
Rodzice Weroniki Sadowskiej pragną wyrazić ogromną wdzięczność całej społeczności Szkoły Podstawowej w Choroszczy za wieloletnią zbiórkę plastikowych nakrętek. Akcja będzie trwała do końca roku szkolnego (z możliwością przedłużenia), więc zachęcamy wszystkich do dalszego wsparcia dziewczynki. Poniżej znajduje się krótka historia dziewczynki.
- Rafał Popko
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 118
Jutro od 18 do 19 będę w sali 207 do dyspozycji osób, którzy chcą ze mną odbyć konsultacje. Na początku konsultacji jest przewidziane spotkanie z rodzicami klasy 7 c.
Rafał Popko
- Ewa Zalewska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 170
Nasza szkoła po raz kolejny przystąpiła do akcji edukacyjnej „Lekcja o Funduszach Europejskich” organizowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Głównym celem projektu jest popularyzacja wśród młodzieży z sześciu województw (lubelskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego) wiedzy na temat ekologicznego rozwoju miast w kontekście Funduszy Europejskich.
- Marta Owczarczuk
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 477
Dnia 10 listopada obchodziliśmy w naszej szkole Narodowe Święto Niepodległości.
- Joanna Świrydowicz
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 265
Półkolonie z Pasją! Eksperymenty, Zajęcia emocjonalno-społeczne,
Dogoterapia 6-10 lat
Kolorowe, wybuchowe i spektakularne eksperymenty to doskonały sposób na naukę połączoną z zabawą. Mały Inżynier organizuje zajęcia pełne fascynujących doświadczeń, które dostarczą dzieciom cennej wiedzy i wykształcą przydatne umiejętności. Kształcą się poprzez zabawę, stosując zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce. Dzięki temu rozwijają kreatywność i wyobraźnię. To bardzo atrakcyjna forma zajęć dla dzieci, które przecież kochają eksperymenty i najlepiej uczą się przez własne doświadczenie.
Z pasją prowadzimy dla dzieci zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalne, intelektualne i społeczne, dbając o wzmocnienie obszarów: budowania poczucia własnej wartości, rozwijania umiejętności liderskich, zarządzania emocjami, radzenia sobie ze stresem, złością.
Sensorycznie ruchowo, dzięki tego typu aktywnościom dziecko zgłębia tajniki kształtów i kolorów, rozwija zmysły, uczy się pracować w grupie, poznaje reguły współdziałania i komunikacji. Rozwijają się jego zdolności motoryczne, ale także stopniowo wycisza się.
Dogoterapia, zajęcia mają za zadanie dostarczenie uczestnikom pozytywnego ładunku emocjonalnego, satysfakcji z obcowania z psem, przełamują lęki w kontaktach z otoczeniem, stymulują rozwój zmysłów i postrzegania, pozwalają oderwać się od otaczającej ich rzeczywistości.
Strona 3 z 106