OGŁOSZENIE - DZIEŃ WOLNY OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
- Dyrektor Ewa Zawistowska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1626
Szanowni Rodzice! Drodzy Uczniowie!
Uprzejmie informuję, iż 9 czerwca 2023 roku (piątek) jest w Szkole Podstawowej imienia Henryka Sienkiewicza w Choroszczy dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu w godzinach 6.30 - 17.00 będzie funkcjonowała w budynku przy ulicy Powstania Styczniowego 26 A świetlica szkolna. Prosimy o zgłoszenia uczniów do świetlicy na dołączonej pod linkiem karcie zgłoszenia i dostarczenie wypełnionych kart do 7 czerwca 2023 roku do godziny 10.00 do sekretariatu szkoły.
Dyrektor szkoły
NASI MEDALIŚCI !!!
- Mariusz Dzienis
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 2006
To był piękny sportowy dzień dla Szkoły Podstawowej w Choroszczy.
Piękna pogoda🌞, świetne boisko 🏟️, super organizacja 🔝 i sukces sportowy to wszystko spowodowało że dzień 30 maja możemy uznać za bardzo bardzo udany.
Otwarcia turnieju wraz z Panią Dyrektor Ewą Zawistowską dokonał Burmistrz Choroszczy Pan Robert Wardziński. Po ceremonii otwarcia przeszliśmy do rywalizacji sportowej.
Ogłoszenie - zwrot podręczników klas IV - VIII
- Walentyna Litwin
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 1833
ZWROT PODRĘCZNIKÓW I KSIĄŻEK DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Zbliża się zakończenie roku szkolnego 2022/2023, dlatego informuję o konieczności zwrócenia do biblioteki szkolnej wypożyczonych podręczników oraz książek. Książki zwracamy do 15 czerwca 2023 r., natomiast podręczniki zgodnie z harmonogramem, klasami w dniach 12 – 16 czerwca 2023 r. Każdy uczeń ma obowiązek zwrócenia kompletu podręczników w wyznaczonym terminie. Zgodnie z regulaminem podręczniki zniszczone lub zagubione należy odkupić i dostarczyć do biblioteki do 22 czerwca 2023 r. Należy też zwrócić uwagę na czystość i estetykę oddawanych podręczników, tj. usunięcie zapisów wykonywanych ołówkiem, własnych foliowych okładek, wyprostowanie pogiętych kartek, sklejenie kartek rozdartych. Dotyczy to zwłaszcza uczniów klas szóstych, którzy na początku roku szkolnego otrzymali nowe komplety podręczników. Zwracane przez uczniów tych klas podręczniki powinny być w stanie bardzo dobrym, nie zniszczone. Zniszczony podręcznik to taki, który jest poplamiony, zalany, popisany, ma rozerwane kartki oraz inne wady, uniemożliwiające korzystanie z niego w przyszłości. Takie podręczniki nie będą przyjmowane i konieczne będzie ich odkupienie w wyżej podanym terminie czyli do 22 czerwca 2023 r. Harmonogram zwrotu podręczników:
Poniedziałek, 12 czerwca – klasy VIII
Wtorek, 13 czerwca – klasy VII
Środa, 14 czerwca – klasy VI
Czwartek, 15 czerwca – klasy V
Piątek, 16 czerwca – klasy IV
Walentyna Litwin - nauczyciel bibliotekarz
Galileo - wyniki konkursu
- Agnieszka Paliwoda
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 2487
Na początku marca w naszej placówce został przeprowadzony ogólnopolski konkurs Galileo, którego organizatorem jest Centrum Edukacji Szkolnej. Do konkursu, w naszej szkole przystąpiło 21 uczniów. Zmagali się oni z testami z języka angielskiego - 18 osób, języka niemieckiego - 1 osoba, języka polskiego - 1osoba oraz z historii - 1 osoba. Troje uczniów uzyskało tytuł laureata, zajmując miejsca w pierwszej dziesiątce. A są nimi:
Krzysztof Sokoliński 8e - język angielski
Zuzanna Matyszewska 6d - język angielski
Zofia Mazurczuk 6d - język angielski
Pozostałe osoby zajęły równie wysokie pozycje i zasługują na uznanie gdyż pokonali ponad 1189 osób.
Obiady czerwiec 2023
- Agata Kociakowska
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 3078
Szanowni Państwo!
W czerwcu opłata za obiady wynosi 74,10 zł ( 13 dni x 5,70 zł.). Obiady będą wydawane do 21 czerwca 2023 r.
Każdy z Państwa otrzymał informację mailem z kwotą do wpłaty za swoje dziecko.
Wpłat proszę dokonywać na nr konta 69 1020 1332 0000 1902 0946 8622
Termin płatności : do 05 czerwca 2023 roku. Prosimy o terminowe wpłaty.
Odpisy za obiady rodzice zgłaszają wyłącznie przez panel rodzica programu STOPEREK (https://panel236.stoperek.pl/) do godziny 8:00 dnia bieżącego.
Każdy rodzic zgłasza sam chorobę, wycieczkę lub inną nieobecność dziecka.
Jeżeli ktoś z Państwa nie otrzymał informacji mailem albo ma problem z dostępem do panelu rodzica w programie STOPEREK, proszę o kontakt z sekretariatem szkoły pod nr tel. 536589984 w godz. 7.00-15.00.
Strona 71 z 181