- Agata Kociakowska
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 4612
Szanowni Państwo!
W miesiącu czerwcu opłata za obiady wynosi 74,25 zł ( 15 x 4,95).
W dniu dzisiejszym zostały wysłane do Państwa maile z informacją o wpłacie za obiady za miesiąc maj i czerwiec. Proszę wpłacić tylko za czerwiec.
Informacja znajduje się również w panelu rodzica w programie STOPEREK ( zakładka należności, miesiąc czerwiec). Jeżeli ktoś z Państwa nie otrzymał maila, to proszę o sprawdzenie poczty SPAM lub powiadomić o tym fakcie sekretariat szkoły - nr telefonu 530679836 lub 536589984.
W przypadku całkowitej rezygnacji dziecka z obiadów należy wypełnić oświadczenie o rezygnacji z obiadów i przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w sekretariacie szkoły. Niewpłacenie należnej kwoty nie oznacza rezygnacji z obiadów.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż na obiady wejdą tylko te osoby, których przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym.
W zakładce zgłaszanie nieobecności mogą Państwo zaznaczać dane dni, w których dziecko nie będzie obecne na obiadach (do godz.8.00 rano)
Wpłat za obiady należy dokonać na konto szkoły 69 1020 1332 0000 1902 0946 8622 do 15 czerwca do godz.15.00.
- Wicedyrektor Beata Gawryluk
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 5078
Od 6 czerwca 2022r. będą wydawane karty zdrowia uczniów kl. 8 Szkoły Podstawowej w Choroszczy: w poniedziałki i czwartki w godz. 9.00-12.00 oraz w środy w godz. 9.00-14.00 w budynku przy ul. Powstania Styczniowego 26a - gabinet pielęgniarki szkolnej s. 209 ( I piętro).
Karty mogą odbierać rodzice/opiekunowie prawni.
- Agata Kociakowska
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 5267
Szanowni Państwo!
W dniu dzisiejszym zostały wysłane do Państwa maile z informacją o wpłacie za obiady za miesiąc maj. Bardzo proszę o sprawdzenie swoich skrzynek pocztowych. Informacja znajduje się również w panelu rodzica w programie STOPEREK. Jeżeli ktoś z Państwa nie otrzymał maila, to proszę o sprawdzenie poczty SPAM lub powiadomić o tym fakcie sekretariat szkoły - nr telefonu 530679836 lub 536589984.
W przypadku całkowitej rezygnacji dziecka z obiadów należy wypełnić oświadczenie o rezygnacji z obiadów i przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w sekretariacie szkoły. Niewpłacenie należnej kwoty nie oznacza rezygnacji z obiadów.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż na obiady wejdą tylko te osoby, których przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym.
W zakładce zgłaszanie nieobecności mogą Państwo zaznaczać dane dni, w których dziecko nie będzie obecne na obiadach (do godz.8.00 rano)
Wpłat za obiady należy dokonać na konto szkoły 69 1020 1332 0000 1902 0946 8622 do 13 maja do godz.15.00.
- Agata Kociakowska
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 5769
Szanowni Państwo!
Od kwietnia zmienią się zasady płatności za obiady. Będą one rozliczane w programie STOPEREK. Płatności nie będą naliczane z góry za bieżący miesiąc co oznacza, że nie wpłacają Państwo w miesiącu marcu kwoty za obiady za miesiąc kwiecień. Każdy z Państwa otrzyma mail z dostępem do panelu rodzica, w którym będą informacje dotyczące opłat za dany miesiąc. Przez to konto również będą Państwo sami zgłaszać nieobecności swoich dzieci.
Informacja zostanie wysłana na Państwa adresy e-mail w pierwszym tygodniu kwietnia. Do tej pory proszę zgłaszać telefonicznie nieobecności dziecka w danym dniu.
W razie nie otrzymania maila proszę taką informację zgłosić do sekretariatu szkoły ( proszę sprawdzić też w wiadomościach SPAM).
Dzieci uczęszczające na obiady wchodzą normalnie od 1 kwietnia.
Osoby, które chcą na stałe zrezygnować z obiadów powinny poinformować o tym fakcie sekretariat szkoły pod nr tel. 536 589 984, 530 679 836 bądź wysłać wiadomość na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 30 marca do godz. 15.00.
- Dyrektor Ewa Zawistowska
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 4461
Szanowni Państwo!
W dniach 28 marca 2022 roku - 8 kwietnia 2022 roku sekretariat szkolny przy ulicy Powstania Styczniowego 1 będzie nieczynny. Zapraszamy do sekretariatu przy ulicy Powstania Styczniowego 26 A.
Dyrektor szkoły
Strona 3 z 16