Moja pisanka – prześlij zdjęcie pisanki 

Czy Wasze pisanki są już przygotowane? A może dopiero przymierzacie się do realizacji tego wielkanocnego wyzwania? Efekty Waszej pracy koniecznie trzeba będzie uwiecznić na fotografii, a fotografię… przesłać na świąteczny konkurs: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Czekamy na Wasze pisanki.

Skorupkowe, styropianowe, koralikowe, bibułkowe czy z papieru. Wszystko zależy od waszej wyobraźni i chęci tworzenia. 

Prosimy kliknąć w tytuł artykułu w celu zapoznania się z regulaminem konkursu.


 

 

Regulamin Szkolnego Konkursu Moja pisanka

Autorzy najlepszych zdjęć  otrzymają nagrody w postaci pochwały do dziennika elektronicznego oraz ocenę z techniki.

       I. Organizator konkursu:

  1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza
    w Choroszczy.
  2. Informacje o konkursie są dostępne na stronie internetowej organizatorów: 

      http://www.sp.choroszcz.pl 

  1. Kontakt w sprawach organizacyjnych: 
  • Magdalena Masłowska
  • Anna Kozłowska
  • Piotr Smalak
  • Kamila Waszczuk
  • Izabela Iwaszkiewicz
  • Magdalena Połubińskapocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..pl                         

II.Cele konkursu: 

- rozwijanie zainteresowań i popularyzacja fotografii  wśród uczniów, 

- promocja nauki zdalnej, 

- rozwijanie u uczniów umiejętności wykorzystania fotografii jako artystycznej formy przekazu, 

- promowanie tradycji wielkanocnych

-rozwijanie wrażliwości artystycznej

III.Adresaci konkursu: uczniowie Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza
w Choroszczy.

IV.Zasady konkursu:

  1. Tematyką zdjęć jest własnoręcznie wykonana pisanka wielkanocna 
  2. Konkurs ma formę indywidualną. 
  3. Uczestnicy konkursu mogą przesłać 1 pracę/zdjęcie.
  4. Prace przesłane na konkurs nie mogą być wcześniej publikowane. 
  5. Prace konkursowe mają być wykonane własnoręcznie w dowolnej technice (kolorowe, czarno - białe, przy użyciu sprzętu tradycyjnego lub cyfrowego).  Zgłoszone do konkursu fotografie muszą być zapisane w formacie JPEG
    o rozdzielczości 2048x1536 pikseli
  6. Prace należy przesłać na e-maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  7. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na wykorzystanie prac w celach promocyjnych. 
  8. Prace dostarczone na konkurs nie będą zwracane, a Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wyboru prac do ekspozycji. 

9.Zgłaszane do konkursu prace fotograficzne powinny być opatrzone metryczką zawierającą następujące informacje: 

  • imię i nazwisko autora i klasę,
  • datę wykonania zdjęcia.

10.Termin zgłaszania prac upływa 17.04.2020 roku.

11.Oceny zgłoszonych prac dokona komisja konkursowa.

12.Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w kwietniu 2020 roku.

13.Autorzy najlepszych zdjęć  otrzymają nagrody w postaci pochwały
do dziennika elektronicznego oraz ocenę z techniki.

14.Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy regulamin oraz zapewnia, że: 

a) Posiada pełnię praw autorskich do zgłoszonej pracy, zgłoszone prace zostały wykonane osobiście przez uczestnika i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby, 

b) Nie narusza praw autorskich osób trzecich, 

c) Nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych.

15.Zgłoszone prace będą eksponowane  w szkolnej galerii zdjęć na stronie internetowej oraz na fb/Globalni w Choroszczy

V.Postanowienia końcowe: 

  1. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestnika. 
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich osób trzecich przez uczestników konkursu. 
  3. Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie internetowej szkoły: http://www.sp.choroszcz.pl




Zachęcamy do udziału!