GODZINY PRACY PEDAGOGA SPECJALNEGO
W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
JOANNA ŚWIRYDOWICZ
dzień tygodnia |
godziny pracy |
zajęcia stałe |
Poniedziałek |
14.00-15.00 |
14.00-15.00 zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Wtorek |
7.00-10.40 |
|
Środa |
7.00-14.20 |
13.00-14.00 Rewalidacja |
Czwartek |
7.00-15.00 |
14.00-15.00 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne |
Piątek |
7.00-13.30 7.00-8.00 -godzina dostępności |
12.30-13.30 Rewalidacja |
Zapraszam do kontaktu:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Joanna Elwira Świrydowicz
Telefon 531-509-008
WspieraMY |
To co myślisz i czujesz jest dla mnie ważne i chcę Cię poznać takim, jakim jesteś.
JOANNA ELWIRA ŚWIRYDOWICZWszyscy jesteśmy neuroróżnorodni 🙂Jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielem-terapeutą, terapeutą zajęciowym. Ukończyłam studia: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, Pedagogika Niepełnosprawnych Intelektualnie z Pedagogiką Wczesnoszkolną, Terapia Zajęciowa, Edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu, Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z pomocą psychologiczno-pedagogiczną, Pedagogika korekcyjna ( terapia pedagogiczna). Skończyłam kursy, m.in: Trening Umiejętności Społecznych, Terapia ręki, Trzy-modułowy kurs z Terapii Behawioralnej z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania, Szkolenie PECS poziom 1, Trening Zastępowania Agresji w profilaktyce szkolnej. Cały czas podnoszę swoje kompetencje |
Mam dziesięcioletnie doświadczenie Pracuje w Przedszkolu Niepublicznym „Nasze Szkraby” jako terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, terapeuta treningu umiejętności społecznych, Koordynator wczesnego wspomagania. Pracowałam w Niepublicznej Szkole Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem jako wychowawca i terapeuta.
Prywatnie uwielbiam podróżować i jestem zakochaną mamą w swojej córce. |
Zakres zadań pedagoga specjalnego:
- Świadczenie różnych form pomocy psychologiczno – pedagogicznej dla dzieci, młodzieży i ich rodziców, wychowawców i nauczycieli.
- Prowadzenie badań diagnostycznych nad potrzebami edukacyjnymi uczniów.
- Współpraca z psychologiem i pedagogami szkolnymi; wspieranie procesu edukacyjno - wychowawczego.
- Koordynowanie opracowania Indywidualnych Programów Edukacyjno - Terapeutycznych uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego oraz Kart Pomocy uczniów z opiniami z Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
- Udzielanie pomocy wychowawcom i zespołom nauczycieli m.in. w opracowaniu Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia.
- Współdziałanie z wychowawcami i zespołami nauczycieli w doborze metod, określaniu form kształcenia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej.
- Wspieranie procesu integracji uczniów w klasie i na terenie szkoły.
- Ścisła współpraca z rodzicami uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych; kształtowanie prawidłowej postawy rodzicielskiej wobec swojego dziecka, informowanie na bieżąco o konieczności skorzystania z dodatkowej pomocy innych specjalistów czy instytucji społecznych.
- Wspieranie procesu rewalidacji, kompensacji oraz resocjalizacji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych z uczniami.
- Współpraca, w zależności od potrzeb, z innymi podmiotami zaangażowanymi w pomoc psychologiczno – pedagogiczną udzielaną uczniom i ich rodzinom.