W ubiegłym tygodniu klasy 6a, 6d i 7b wraz z wychowawcami uczestniczyli w wycieczce nad polskie morze.

Pierwszego dnia, zwiedzaliśmy Śródmieście Gdańska. Towarzyszyła nam pani przewodniczka, dzięki której lepiej poznaliśmy historię Gdańska i znajdującej się tam Bazyliki Mariackiej, ale również ciekawostki i legendy związane z tym miastem. Odwiedziliśmy także muzeum, w którym obejrzeliśmy ciekawą ekspozycję bursztynów.

Drugiego dnia, idąc przez Słowiński Park Narodowy, obserwując naturę i słuchając śpiewu ptaków, doszliśmy do ruchomych wydm. Był czas na zabawę i pamiątkowe zdjęcia. Następnie szliśmy brzegiem morza przysłuchując się falom, odbijającym się o brzeg, podziwiając nadmorski krajobraz.

Trzeciego dnia po śniadaniu, spakowaniu się oraz wymeldowaniu z hotelu, wyruszyliśmy w drogę powrotną do Choroszczy. W trakcie podróży udaliśmy się do Malborka, aby zwiedzić Zamek Krzyżacki, po którym oprowadziła nas pani przewodniczka. Była to wspaniała lekcja historii Polski.

Zapamiętamy tę wycieczkę na długo, ponieważ zwiedziliśmy dużo ciekawych miejsc z których pozostały nam wspaniałe wspomnienia.
Karolina Sokolewicz z klasy 6a

Aby zobaczyć zdjęcia należy kliknąć w tytuł artykułu