Dla każdego z nas rodzina jest najważniejsza. Wszystko, co rodzice mogą zrobić dla swojego dziecka, to okazywanie miłości, sympatii, pomocy, opieki, czułości, wsparcia i chęci przebywania z nim.


Proszę wejść w tytuł artykułu, aby przeczytać dalej.

Proszę wejść w tytuł artykułu, aby przeczytać dalej.

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice!

 

Witam Was na kolejnej lekcji.

Cel lekcji: utrwalenie nazw dzikich zwierząt i opisywanie zwierząt

1. Zaczniemy od przypomnienia nazw zwierząt dzikich. Kliknij na poszczególne nazwy, powtórz i zapamiętaj.

link do słowniczka:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl

Teraz otwórz podręcznik na stronie 78 i wykonaj ćwiczenie 1 w zeszycie. Zapisz poprawnie nazwy zwierząt, które widzisz na obrazkach.

link do podręcznika: https://elt.oup.com/elt/students/exploretreetops/lessons/explore-treetops-kl-3-classbook-units-3-6.pdf?cc=pl&selLanguage=pl .

2. Powtórzymy teraz nazwy części ciała zwierząt.

link do słowniczka:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl

Przechodzimy do zadania 2 na stronie. 78. Przeczytaj opisy zwierząt i wskaż na obrazku właściwe. Nazwij to zwierzę. Zadanie wykonaj ustnie.

link do podręcznika: https://elt.oup.com/elt/students/exploretreetops/lessons/explore-treetops-kl-3-classbook-units-3-6.pdf?cc=pl&selLanguage=pl .

Następnie wykonaj ćwiczenie 3 na stronie 79. Posłuchaj nagranie i wskaż zwierzę a), b) lub c). Zadanie wykonaj ustnie.

link do nagrania: https://elt.oup.com/general_content/pl/dla_uczniow?cc=pl&selLanguage=pl , a następnie otwórz Explore Treetops dla klasy III. Class Audio CD 3 i odszukaj nagranie 3.33.

3. Otwórz teraz podręcznik na stronie 77 i posłuchaj piosenkę pt. "Get me out of the jungle!".

link do nagrania: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/songs/songs_06?cc=pl&selLanguage=pl

Jakie zwierzęta zostały wymienione w piosence?

Uzupełnij tekst piosenki w zeszycie ćwiczeń na stronie 76.

link do zeszytu ćwiczeń:

https://elt.oup.com/elt/students/exploretreetops/lessons/explore-treetops-kl-3-workbook-units-3-6.pdf?cc=pl&selLanguage=pl

4. Zabieram Was teraz do cyrku! Czy pamiętacie z ostatnich zajęć zebrę, która wystraszyła konia, na którym jechał Bertie??? Otwórzcie podręcznik na stronie 73. Popatrz na plakat w ćwiczeniu 1, któremu przypatrują się Tom i Tristan.Wymień zwierzęta, które widzisz na plakacie.

link do podręcznika: https://elt.oup.com/elt/students/exploretreetops/lessons/explore-treetops-kl-3-classbook-units-3-6.pdf?cc=pl&selLanguage=pl .

W zadaniu 2 musisz uzupełnić zdania. Popatrz na przykład numer 1.

1. It's got two legs. It's red and blue. It's a parrot. To ma dwie nogi. To jest czerwono-niebieskie.

It's gotoznacza to ma – jeśli opisuję, co ma zwierzę

It's – oznacza to jest - jeśli opisuję, jakiego koloru jest zwierzę

Na końcu wpisujemy nazwę zwierzęcia.

Teraz napisz zdania w zeszycie (2, 3 i 4).

5. Aby poćwiczyć i sprawdzić, co zrozumieliście otwórzcie zeszyt ćwiczeń na str. 60 i wykonajcie ćwiczenie 1 i 2.

link do zeszytu ćwiczeń:

https://elt.oup.com/elt/students/exploretreetops/lessons/explore-treetops-kl-3-workbook-units-3-6.pdf?cc=pl&selLanguage=pl

6. Zadanie dla chętnych uczniów:

link do ćwiczenia: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Animals/Animal_riddles_oe53608pd

 

W tym tygodniu nie trzeba wysyłać żadnych zadań.

 

Życzę Wam miłej pracy! W razie pytań lub trudności proszę pisać do mnie na maila klasowego.

Powodzenia!

 

Pozdrawiam

Monika Misijuk