1. Powtarzamy nazwy miejsc w mieście (te, które są na wklejce w zeszycie- temat 3)

Ćwiczymy użycie wyrażeń There’s a/ There are :

- sprawdzamy p.d. ćw. 2/6 w ćwiczeniach

There’s a- zdanie 2,3,4,5

There are- zdanie 6,7,8

  1. Robimy zadanie 1/7 w ćwiczeniach- czytamy zdania pod obrazkiem, szukamy na obrazku miejsc o których jest mowa w zdaniu i w kwadraciki obok zdań wpisujemy właściwą literkę.
  2. Ćwiczenie 2/7 Uzupełniamy pocztówkę brakującymi wyrażeniami z ramki. Zwracamy uwagę na początek i koniec pocztówki/ listu. Wskazujemy autora i adresata pocztówki.

Wpisujemy w następującej kolejności:

There’s

a post office

school

There are

 

Na podstawie tej pocztówki i pocztówki ze strony 8 w podręczniku pisaliśmy pocztówki do kolegi/ koleżanki w której opisaliśmy swoją miejscowość. Pracę wykonujemy na połowie kartki z bloku technicznego A4. Na drugiej stronie pocztówki rysujemy swoje miasto lub przynajmniej 1 miejsce o którym pisaliśmy na pocztówce.