W dalszym ciągu powtarzamy nazwy przyborów szkolnych- używamy do tego kart obrazkowych wyciętych na poprzedniej lekcji.

Dzieci przypominają treść historyjki obrazkowej, poznanej na poprzednich zajęciach.

Podręcznik str.12, ćw.2- palcem dzieci łączą robaczka z wykonanym przez niego instrumentem muzycznym (historyjka z poprzedniej lekcji).

Piosenka "Are you ready?- słuchamy piosenki- podręcznik strona 12 ćwiczenie 3, nagranie:

Nagranie dostępne jest na stronie Macmillan.pl:

  1. Strefa ucznia
  2. Klasy 1-3
  3. Bugs Team1
  4. CD1
  5. Nagranie 1.18

Dzieci wskazują właściwą kartę gdy usłyszą nazwę przyboru szkolnego. 

Ćwiczenia strona 9- zadanie 1

Proszę włączyć jeszcze raz nagranie 1.18, dzieci łączą przybory szkolne w takiej kolejności jak wymieniane są w piosence. Następnie dzieci nazywają połączone przybory.

Ćwiczenie 2- łączymy bohaterów ze stworzonymi przez nich instrumentami i przyborami z których zostały zrobione. Za każdym razem używamy innego koloru kredek. 

Można pograć z dzieckiem wyciętymi kartami w Bingo lub inne zabawy utrwalające słownictwo.